Agyhiány
Küldj be te is képeket egyszerűen, csak katt a "Beküldés" menüpontra! :)

Változások

2011.04.17. - 08:07 adminka

Címkék: oldal

Sziasztok! Mostanában az oldal eléggé elgyengült... Ennek csakis én voltam az oka, mert minden áron költöztetni akartam az oldalt .com-os címre. 2 hétig szolgáltatókat kerestem és a frissítést elhanyagoltam. Tegnap át gondoltam a dolgot és arra jutottam, hogy aki szeret járni az oldalra az nem a .com-os címért fog hanem a posztokért és a jó hangulatért! Az utóbbi időkben ez a kettő veszett el. Elég nehéz döntéseket hoztam magamban amit most leírok nektek:

  • Az első és talán legfontosabb dolog, hogy továbbá nem kívánom alkalmazni a társszerkesztők segítségét! Nagyon-nagyon át kellett ezt gondolnom, de erre jutottam! Köszönöm a munkátokat és mindent amit az oldalba beleadtatok!
  • A második ami szintén elég fontos, az oldal marad Blog.hu-n a .com-os cím át lesz irányítva ide!
  • Az oldalon próbálok egy kicsit javítani/változtatni persze csak ha ti így gondoljátok!
  • Megpróbálom a legviccesebb képeket és videókat hozni nektek!
  • A képek továbbá is vízjellel lesznek ellátva, de egyszerűen csak mindre rá lesz írva, hogy www.agyhiany.blog.hu vagy www.agyhiany.com, és ha a vízjelet nem távolítják el akkor ki rakhatják más oldalakra is a képet! :)
  • És, hogy a látogatóknak is kedveskedjek: Húsvét alkalmából lesz valamilyen verseny az oldalon, amivel kitűzőket lehet nyerni!
  • És végül de nem utolsó sorban! Lehet kitűzőt rendelni, csak írjatok egy e-mailt a megszokott madafaka@velvet.hu címre és felvesszük veled a kapcsolatot, valamint tájékoztatunk az árakról! :)

Azt hiszem ennyit akartam írni! Ma este 6 órától újra a régi, megszokott AGYHIÁNY! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://agyhiany.blog.hu/api/trackback/id/tr152832793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása