Agyhiány
Küldj be te is képeket egyszerűen, csak katt a "Beküldés" menüpontra! :)

Anya!

2011.08.06. - 15:30 adminka

Címkék: karikatúra smasz

Köszi SMASZ!

 smasz karikatúra vicc

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://agyhiany.blog.hu/api/trackback/id/tr1003130079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gangster Sanyi 2011.08.07. 19:55:45

Csövi csajszik.
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én most voltam szülni egy jót. Egész nap húst ettem hússal, ez fel is fújt, már kora este óta bántott a dolog, de most vettem a fáradságot, hogy szarjak egy jóízűt.
Úgy láttam olyan 6,7 Curac-os volt, a

nagyobbik darab mert kettétört, mégpedig szép kis göcsörtös hurka lett volna belőle, és egyben lett volna vagy 9,25 Curac is a maci. De úgy néz ki a sok hústól képződött gáz - amit délután óta nem győztem kifingani - kiszárította így amikor megtekertem a

végét mielőtt zárt volna az ánuszrózsám, eltörte. De jobb mintha bennszakadt volna, utána meg úgy kell kierőlködni. Azt nem szeretem.
De ha nem is tört volna el, az sem lett volna rekorder, de azért jól esett ahogy csúszott ki és éreztem,

hogy megkönnyebbülök.
És az a jóféle zamatos gurgulázós fingharsona az elején egy recsegvefingós elnyújtott levezetéssel. Na azt, a gatyámat rá, hogy 3 emelettel alattam is végigélvezhette a lakóközönség. :)
A bukéja a sok hústól enyhén penetráns,

de a kissé édeskésen lekerekedő aromalöketek kellemessé tették a dolgot. Így nem is siettem kifelé, még élveztem kicsit a zamatát, meg találtam egy új auto-motort is. B@szki hogy megszépült a Hyundai Sonata.
Komolyan mondom mire kikunkorodott

a teljes kolbász egészen szépnek kezdtem látni. Bár lehet a két koreai csajszi tett rá az összhatásra. Na eltértem a tárgytól. Sajnáltam lehúzni mert olyan szép volt a színe meg egész trükkös, világos hígfosbarna színű alapon

a jelentősebb epetermeléstől párducmintázatú sötétlő tetejű göröngyök.
Néha elérzékenyülök magamtól, hogy mi mindent tudok kiadni magamból. Csodálatos dolog a szarás, én mondom egy élmény, de főleg egy egy ilyen nagy zabálás után, mint a mai is volt.

Na kedves egészségemre!
süti beállítások módosítása